10 januari 2011

Afrika!

Aangekomen in Zuid Afrika en hoe gaaf is het hier! Geweldig, ik geniet met volle teugen.
Onze Lodge is Thanda, google het maar even. Natuurlijk zit ik niet in die dure kamers, maar in schattige 2 persoons hutjes met douche en toilet. Soms met koud water, dat dan weer wel, dus ik had gisteravond wel een hele frisse douche. Vanochtend vond ik dat al niet meer heel erg, want je komt zwetend uit bed.

Onze hutjes liggen samen met een groot gezamenlijk gebouw midden in het park. De leeuwen kunnen dus tot op je terrasje komen. Heel af en toe gebeurd dat, dus 's avonds opletten als je naar je hutje gaat en niet in je eentje rond lopen.
Leeuwen hebben we nog niet gezien, wel giraffes, wrattenzwijnen, wildebeesten en gazelles en dat alles vanaf onze terrassen.
Jullie snappen het al, mijn camera maakt overuren. We kijken uit op een waterplas, op de achtergrond bergen. Net een sprookje, het is echt prachtig. Jullie moeten me maar even op mijn woord geloven, want foto's kan ik jullie nog niet laten zien.
Ik hoop de volgende keer wel, eens kijken of ik me dan beter voorbereiden kan. Dit was een onverwacht internet bezoekje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten