27 december 2010

Testing - testing - test 1 2 3

Fotograferen in Zuid Afrika. Nog anderhalve week en dan ga ik op pad, via London, Johannesburg naar Richards Bay. Daar aangekomen rijd ik naar Thanda, gelegen in noordelijk Zululand.

Hier mag ik een maand land iedere ochtend op safari.

Jullie snappen het al, ik ben in alle staten! De zomerkleren liggen klaar, de zonnebrandcreme en het zonnehoedje ook. Nu alleen nog alle fotospullen in een grote tas en ik kan erop af!

Nou zou het wel heel leuk zijn als ik jullie ook een beetje op de hoogte zou kunnen houden. Daar heb ik deze blog, onder andere, voor aangemaakt. Dus ben ik nu aan het kijken of ik via de blog-app op de IPad jullie makkelijk updates kan sturen. En dan vooral foto's!

Dus een test-blog. Met Amelandsche kerstwandeling foto's. Terwijl ik lekker voor de kachel zit en buiten nog uitglijd in de sneeuw. Dat wordt straks wennen in 35 graden!






De foto's worden via de app klein weergegeven, maar zijn aanklikbaar.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten