29 december 2012

Bijna 2013!

Het is alweer bijna 2013!
Tijd voor lijstjes, top-zoveels, terugblikken en goede voornemens.

Voor mij een terugblik op mijn eerste jaar full-time fotograferen. Vorig jaar rond deze tijd nam ik afscheid van mijn collega's op Roosdunen. Ik had het daar super naar mijn zin, maar ik wilde méér fotograferen.

En dat heb ik gedaan. Meer fotograferen. Heel veel meer fotograferen!
Bijzondere mensen ontmoet, bijzondere dingen mogen fotograferen. Te veel om op mijn blog te laten zien. Zoveel blije momenten, vrolijke feestjes en spannende gebeurtenissen.

Van mij krijgen jullie geen top-tien. Geen top-favoriete-foto's. Geen top-mooiste-mensen.
Want ik kan toch nooit kiezen?

Daarom heb ik kleine compilatie gemaakt. Toch een soort lijstje. Een lijstje met heel veel mensen, bedrijven en mooie plaatsen.

Bekijk het hier:
Maar niet met je ogen knipperen hoor, het gaat full-speed!



Ik wens jullie een prachtig 2013. Doe veel leuke dingen, bekijk mooie plaatsen, eet wat lekkers (chocolade ofzo) en geniet van elkaar!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten