8 november 2012

Loveshoot strand en bos Ameland

Anna en Cas gaan volgend jaar trouwen. En ik mag hun bruiloft fotograferen! Ik heb er al super veel zin in, want ze hebben een originele locatie. Maar daar mag ik natuurlijk nog niks over vertellen, dus dat zal ik dan maar niet doen.

We zijn er op uit getrokken om leuke verlovingsfoto's te maken. Zo'n loveshoot is heel handig,
je hebt leuke, lieve foto's van jullie tweetjes die je voor van alles en nog wat kunt gebruiken. Voor je trouwkaart bijvoorbeeld!

Ik ben benieuwd wat Anna en Cas met de foto's gaan doen. Een mooie grote print boven de bank misschien?







 


2 opmerkingen:

  1. We zijn echt super blij met de foto's en wat we met ze gaan doen?... Tja dat blijft nog even een verrassing, maar het eindresultaat krijg je zeker te zien!
    X Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto's. Leuke plaatjes en die blauwe ogen van Anna, prachtige opnames. Goede fotograaf! Leuke "modellen". Champagne foto heel mooi!
    Marijolijn

    BeantwoordenVerwijderen