25 augustus 2012

Waterfotografie - Loveshoot in de Noordzee

Wat is er fijner op een warme zomeravond om lekker naar het strand te gaan?
Zwemmen in zee natuurlijk!

Samen met Lysan en Martijn ben ik naar het strand gegaan. Het was een heerlijke avond, het water was best lekker. Want he, we wonen nou eenmaal niet in een tropisch land met kristalhelder, warm water.

Maar de Noordzee is mooi! Het is misschien een beetje bruin en troebel, maar het is even zo goed bijzonder. Het is heerlijk om op je rug te dobberen, je hoort alleen de geluiden van de zee.
En in Lysan en Martijn hun geval: het klikken van mijn camera!

Wat een lol hebben we gehad!


3 opmerkingen:

  1. Als er iemand is die verstand heeft van mooie fotografie, dan is dat zeker Jantina. Wat een technisch en optisch mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoo mooi, prachtige foto's. mijn wens om samen met mijn dochter Demi foto's te laten maken. Ik bel je !! groet carolien v/d mark

    BeantwoordenVerwijderen