8 augustus 2012

Onderwaterfoto's zwemvierdaagse - Ameland

Ieder jaar begin augustus wordt de zwemvierdaagse in zwembad De Schalken van Camping Roosdunen gehouden. Super gezellig met muziek, spelletjes en wat lekkers om te snoepen.

Ik mocht dit jaar ook te water. Niet om heel veel baantjes te zwemmen, want daar ben ik echt niet sportief genoeg voor. Een paar baantjes heen en weer, dan houdt het voor mij wel op hoor.

Natuurlijk kwam ik om te fotograferen met de camera in het waterhuis. Weer eens wat anders onder water!

Ik zwem graag en ben vaak in zee te vinden met mijn camera. Met zijn veilige, waterdichte waterhuis kan dat heel goed. Zelfs in de golven is het geen probleem. Maar nu was ik in lekker rustig zwembadwater. Helder en warm water, in plaats van troebel en koud zeewater.

Wil je alle foto's zien en lijkt het je leuk om de foto van jezelf te bestellen?
Dat kun je hier doen: -Bekijk en Bestelpagina onderwaterfoto's-




Wil je alle foto's zien en lijkt het je leuk om de foto van jezelf te bestellen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten