9 juni 2012

Jantina - Waar hang je uit?

Als je regelmatig mijn blog bekijkt en leest, vraag je je misschien af waar ik uithang.
Het is 9 juni en mijn laatste blog is van 17 mei!

Wat doe ik dan nu?
Heel veel fotograferen. Zoveel fotograferen dat ik mijn blogs een klein beetje uit moet stellen. Afgelopen weken heb ik schoolfoto's gemaakt. Ik heb gezinnen en stellen gefotografeerd, gerend over het strand met kindertjes en commerciële foto's voor bedrijven geschoten.

Zo was ik onder andere bij Hotel Nobel, Strandpaviljoen de Sunset, Restaurant Zee van Tijd en Dranck- en Speyslokael Boerebont. Op bruiloft bij Frans & Sandra, Corinna & Sascha en bij Lars & Irina.

En er moesten véél foto's komen voor het nieuwe magazine "Ameland InZicht".
Samen met Henk Huizenga en Mark Kiewiet heb ik gewerkt aan het magazine. Binnen een paar weken lag er opeens een magazine op mijn schoot. Mooi!

Er staat bijvoorbeeld een verhaal in over Strandjutter Piet Metz. Een interessante ochtend, met spannende verhalen en een rit naar het strand. (waar ik natuurlijk vast bleef zitten met de auto in het mulle zand en Firma Spoelstra mij los moest trekken)
Samen met Hendrik Metz van Vishandel Metz naar het wad, kokkels eten, oesters zoeken en vogels kijken. (waar ik wéér vast bleef zitten, dit keer met mijn laarzen in het slik)
En de shoot met Mr. Hans Anker op het bruggetje in Leeuwarden. Je krijgt grappige reacties als je met een gemeente Ameland bord door de binnenstad zeult!

Heb jij het magazine al gelezen? Het is te koop via de website www.amelandinzicht.nl, maar ook bij verschillende bedrijven op Ameland.

Een paar foto's van de afgelopen tijd - in random order. Over een paar dagen komt de sneak preview van de trouwfoto's van Lars en Irina online. Voor wie nieuwsgierig is!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten