25 juni 2011

Beach 'n surf Madnes in de regen

Regen ohne Ende vandaag. Niet dat dat voor de Madnes-gangers wat uit maakt. Die zijn toch in zee, maar een beetje chillen op het strand was ook gezellig geweest.
Maar ik heb niemand zien klagen, iedereen loopt met een big-smile.



's Ochtends heb ik heerlijk gezwommen, het was gezellig in het water. Helaas was ik iets te laat, toen ik het water in ging werden de golven al snel minder. Zeg, dat zal toch niet aan mij liggen?!



's Middags was het ondanks de regen super gezellig op het terrein. In de tent was het druk, knutselen, muziek maken, massage krijgen, cursus lomofotografie volgen en naar de kapper. Of gewoon rustig rondkijken en genieten van al die leuke mensen.

Lomografie met Lomographynetherlands



 The Quaint, op het Sanuk Green Stage bij Strandpaviljoen Buren van Nes. 
Wat een ontzettend gaaf geluid zeg!
 
Aan alles is gedacht, de Cantina MobilĂ© is weer present voor de innerlijke mens. 
En ook in de regen gaan de golfsurf clinics door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten