17 april 2011

Ameland vol jaguars

De boot zat vrijdag tjok-vol chique auto's. Jaguars in allerlei types.
Ik wist helemaal niet dat er zoveel verschillende waren! Maar goed, mijn auto-kennis gaat ook niet veel verder dan welke kleur de auto heeft.

Maar ondanks mijn onkunde, heb ik wel genoten van de auto's!
Maar meer nog van de chauffeurs en bijrijders. Ze zijn fanatiek in de competitie, druk lezend in de route omschrijving, maar nooit te druk om even te zwaaien of om een praatje te maken.
En ondertussen overduidelijk genietend van de omgeving en de gezelligheid in de auto.
Dit moet een prachtige hobby zijn!

In opdracht van de organiserende vereniging heb ik van iedere deelnemer een foto gemaakt.
Deze zijn te zien en te bestellen via deze link





In opdracht van de organiserende vereniging heb ik van iedere deelnemer een foto gemaakt.
Deze zijn te zien en te bestellen via deze link

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's
    Ik ben benieuwd of je ook nog andere foto's hebt.
    Ik weet dat we ook in het dorp door jouw op de foto zijn gezet.
    Ook de foto op je blog langs dat water vind ik een hele mooie.
    Is op die plek ook van een ieder een foto gemaakt?

    Ik rijd in een groene E-type met op de plaats van het nummerbord het rallyschild.

    Groeten
    Rob Kaag

    BeantwoordenVerwijderen