3 februari 2011

Out of Africa - back on Ameland

Na een lange reis, met alle ongemakken die bij vliegreizen horen, inclusief flinke vertraging, ben ik weer terug op Ameland.

Even wennen. Of beter: héél erg wennen!
Het is koud in ons kikkerlandje. Koud en heel erg stil. Geen zingende vogels, geen tsjirpende krekels, geen zoemende insecten. Geen impala- en wildebeesthoefjes die om mijn hutje heen rennen en vooral geen leeuwen die aan de andere kant van het hutje brullen.

Wat een reis heb ik gehad, wat een prachtige avonturen beleefd!
Een heerlijk land met fantastische mensen uit alle hoeken van de wereld, met allerlei verschillende culturen. Wat een geluiden, kleuren en geuren, hoe intens!

Als ik de kans krijg vlieg ik per ommekeer terug. En wellicht doet die mogelijkheid zich sneller voor als ik op dit moment denk.


Nu ik thuis ben, ben ik weer druk bezig met het plannen van nieuwe fotoshoots. De agenda vult zich gestaag met allerlei leuke opdrachten.

Vandaag heb ik een begin gemaakt om het werk weer op te pakken, met een bezoek aan het Peugeot Experience centre in Breukelen.
In de vorige blogpost lazen jullie al dat ik een prijs gewonnen had van Peugeot en National Geographic en deze prijs konden we vandaag ophalen. We kregen een prettig ontvangst van Jeroen Keler Hoofd Customer Relations en konden de expositie in de grote hal uitgebreid bekijken.
Een bijzondere ervaring om je foto daar te zien hangen!

2 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig Jantina! Gefeliciteerd hoor! Het is dan ook een hele mooie foto! Nu kun je weer iets moois er bij kopen voor je foto-uitrusting.

    Zelf doe ik mee aan de fotowedstrijd van de VVV Ameland met een foto van de zonsondergang (inclusief wolkenpartij). Op dit moment sta ik in mijn rubriek (natuur) bovenaan (hopelijk blijft dat zo), maar in het algemeen klassement staat Nanne Nicolai bovenaan, ik ga er van uit dat hij de hoofdprijs wint want zoveel stemmen ga ik niet halen de resterende 2 weken, ik zag het ook pas in de 6e week van de wedstrijd, toen had Nanne al ruim 3200 stemmen. De wedstrijd duurt nog t/m 21 februari 12 uur 's middags.

    Hartelijke groetjes en tot ziens op camping Roosdunen!

    Alma Wezeman.

    PS: ik hou je site in de gaten voor de Afrika foto's, ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen